Tajemniczy eshoper Sprawdź poziom obsługi klienta

Tajemniczy eshoper to badanie, które pomaga ocenić poziom obsługi klienta na każdym etapie procesu zakupowego w sklepie internetowym. Badanie ma na celu uchwycenie doświadczeń klientów i użytkowników podczas korzystania z platformy ecommerce. Badacz wciela się w rolę klienta i testuje procesy obsługi klienta. Tajemniczy eshoper pozwala ocenić i wykryć ewentualne nieprawidłowości  w obsłudze klienta, które mogą wpływać na postrzeganie sklepu oraz poziom konwersji. 

dlaczego warto?

Badanie tajemniczego eshopera pomaga rozwijać poziom obsługi klienta w sklepie internetowym. Dzięki dbałości o poziom obsługi klienta w ecommerce możemy podnieść poziom konwersji oraz zbudować grupę usatysfakcjonowanych klientów. Badanie pozwala przetestować poziom obsługi klienta we wszystkich dostępnych kanałach, dzięki czemu możemy przeanalizować obsługę na każdym etapie ścieżki zakupowej.

Chcesz pogadać o obsłudze klienta w Twoim sklepie? Odezwij się do nas!

mystery shoper testy obsługi klienta

kiedy badać obsługę klienta?

Badanie tajemniczego eshopera należy przeprowadzić w sytuacji gdy za proces obsługi klientów odpowiada większe grono osób. Badanie pozwala ocenić i poprawić każdy z elementów obsługi. Testy obsługi klienta są szczególnie polecane gdy rośnie liczba negatywnych opinii na temat naszego sklepu.

 

testy obsługi klienta online mystery shoper

Szukasz czegość innego? Sprawdź nasze pozostałe badania

Zacznijmy współpracę już dziś!

Skontaktuj się z nami żeby omówić i wycenić swój projekt.