Badanie satysfakcji Postaw na lojalność klientów

Zadowolony klient to Twój największy skarb. Jest już „Twój”: już raz wybrał Twój sklep i dość łatwo można go przekonać do kolejnych zakupów. Wartość mają jednak tylko zadowoleni klienci, Ci rozczarowani łatwo mogą stać się Twoimi krytykami. Badania satysfakcji pomagają poznać opinie klientów na temat produktów, procesu zakupu czy przesyłki. Dzięki wynikom naszego badania możesz pracować nad poziomem satysfakcji klientów i rozwijać tak cenną grupę lojalnych klientów.

kiedy badać satysfakcję klientów?

Temat satysfakcji klientów powinien być w centrum zainteresowania marki od momentu pierwszej sprzedaży. Troska o ten obszar zapewni większe zyski i bardziej oddane grono klientów. Badania satysfakcji są szczególnie ważne dla sklepów, które działają w bardzo konkurencyjnej kategorii. Jeśli raz udało Ci się przekonać klienta do zakupu w Twoim ecommerce to jesteś już w połowie drogi, żeby przekonać go po raz kolejny – musisz tylko zadbać o jego satysfakcję.

lojalny klient

dlaczego warto?

Badania satysfakcji to bardzo ważne narzędzie obsługi posprzedażowej klienta. Pozwalają na wczesnym etapie wykryć elementy, które powodują niezadowolenie klientów. Dzięki bliskiej relacji z osobami, które już zdecydowały się na zakupy w Twoim sklepie możesz łatwo stworzyć społeczność lojalnych klientów, którzy będą wracać do Twojego sklepu. W rezultacie badania satysfakcji klientów przyczyniają się do wzrostu Twoich zysków. 

Szukasz czegość innego? Sprawdź nasze pozostałe badania

Zacznijmy współpracę już dziś!

Skontaktuj się z nami żeby omówić i wycenić swój projekt.