Analiza ruchu na stronie poznaj lepiej swoich klientów

Śledzenie ruchu użytkowników na stronie pozwala lepiej ich zrozumieć i wykryć obszary, które mogą powodować spadek konwersji. Analiza ruchu użytkowników to jedno z podstawowych rozwiązań badawczych dla każdego ecommerce. Analiza polega na pasywnym śledzeniu sposobu poruszania się klientów po stronie internetowej. Wynikiem analiz jest ilościowo-jakościowy raport omawiający sposoby korzystania ze strony oraz rekomendacje do poprawy user experience. Dzięki wynikom naszego badania lepiej poznasz sposób w jaki klienci korzystają z Twojego serwisu, co możesz przekuć na szybkie zwiększenie konwersji.

co badamy?

Analizy ruchu pozwala zbadać w jaki sposób użytkownicy poruszają się po naszej stronie. Raport z naszego badania zawiera:

  • jakościową analizę ścieżek klienta na PC i mobile (analiza nagrań sesji użytkowników)
  • ilościową i jakościową analizę klikalności na PC i mobile (analiza map ciepła)
  • analizę ruchu myszką na PC
  • badanie sposobu scrollowania strony na PC i mobile (analiza map dotarcia)
analiza ruchu na stronie

kiedy warto analizować ruch?

Analizę ruchu na stronie warto przeprowadzać na gdy tylko w naszym sklepie pojawią się pierwsi użytkownicy. Śledzenie ruchu na stronie pomoże lepiej zrozumieć użytkowników i pozwoli:

• znaleźć elementy strony, które należy poprawić
• znaleźć obszary, które mogą zwiększyć poziom konwersji
• usunąć dystraktory ze strony

heat map hotjar analiza ruchu

Szukasz czegość innego? Sprawdź nasze pozostałe badania

Zacznijmy współpracę już dziś!

Skontaktuj się z nami żeby omówić i wycenić swój projekt.